Een heerlijke feelgood!

JLAngelica 13 april 2024
In ‘Geen gewoon avontuurtje’ lezen wij over Vivian. Zij is onlangs haar beste maatje, meneer Snorhaar, verloren en tot overmaat van ramp maakt haar vriend, Rogier, ook nog eens rare opmerkingen hierover. Ze besluit te stoppen met haar relatie. Haar 3 vriendinnen, die vaak Ligretto of 30 Seconds spelen, snappen de keuze van Vivian niet en Vivian voelt zich niet gesteund door haar vriendinnen. Daaropvolgend besluit Vivian om alles achter te laten en te vertrekken naar Amerika.

De schrijfstijl van Cynthia Zwagemaker is heerlijk. In een woord: genieten. Het is luchtig, snel en komisch geschreven. De reis die Vivian maakt lijkt geweldig en er zitten veel herkenbare momenten in verwerkt. Je leeft vanaf het begin mee met Vivian en je bent erg benieuwd naar het avontuur wat ze aangaat.
Verschillende thema’s komen terug, zoals reizen, vriendschap, liefde en tijd voor jezelf. De chemie tussen Vivian en Frank is prettig opgebouwd en je wilt graag weten hoe dit afloopt.

Al met al dus een fijne feelgood met een heerlijk einde, en daarmee een echte aanrader!

Meer recensies van JLAngelica