Oooooh......die cliffhanger!

Jolanda 18 januari 2024
De zomervakantie zit erop, een nieuw schooljaar begint. Het leven van Mandy, docente Engels, ziet er rooskleurig uit. Ze woont samen met haar geliefde Tim en ze ziet de toekomst al helemaal voor zich. Eén minpuntje is dat Tim hun relatie liever nog even geheimhoudt voor het schoolbestuur. Dan staat ineens Tim’s ex voor de deur die tijdelijk een slaapplek nodig heeft. En er is ook nog een charmante vader van een leerling die Mandy avances maakt. Tijdens het eindexamen-gala loopt alles ineens anders dan Mandy had verwacht.

‘Gevaar op de loer’ is het tweede deel in de serie Liefdeslessen en gaat verder waar deel 1, ‘Zomer in zicht’, geëindigd is. Ik geniet vooral weer van de droge humor van docente Mandy, en de interacties met haar leerlingen. Heerlijk! En ik kan het ook helemaal voor me zien. Zo’n leerkracht wenst toch iedereen?
Tim blijft ook in dit deel een behoorlijk geheimzinnig personage. Wat Mandy frustreert, dat Tim maar weinig over zichzelf loslaat, dat frustreerde mij als lezer ook. Je zou zo’n vent toch, dat ie niet ziet wat hij dreigt te verliezen!

En dan dat einde….. Oh, Denise Meijer, wat doe je je lezers aan met zo’n cliffhanger?

Na dit deel kun je niet anders dan direct verder gaan doorlezen in deel 3! Dus als je me zoekt…..

Meer recensies van Jolanda