Waardige afsluiting van de serie

Jolanda 18 januari 2024
Wanneer Daan Sterre ten huwelijk vraagt, raakt ze helemaal in de war. Natuurlijk wil ze trouwen met de leukste en liefste man ter wereld, maar er is een klein probleempje: Daan weet nog niet alles van Sterre. Zij heeft hem nog iets op te biechten wat zowel de liefde en haar baan, maar ook Daan’s bedrijf op het spel kan zetten. Maar blijven leven met een leugentje, dat is ook niet het verstandigste. En dan komt alles, op een heel onhandig moment, naar boven….

Dit deel 3 is de afsluiter van de serie ‘Sterre’s zomer’ en wat mij betreft de leukste! Natuurlijk weten wij als lezers al lang wat Sterre op te biechten heeft, en we weten ook dat dit in dit laatste deel gaat komen, dus dat geeft een gezonde spanning aan het verhaal. Het moment waarop dit gebeurt, is toch nog verrassend.
Je voelt ook heel duidelijk dat Sterre aan het begin heen en weer geslingerd wordt tussen euforie en schuldgevoel.

Het verhaal is net als de twee eerste delen grappig, lief en chaotisch. Gelukkig komt alles op z’n pootjes terecht, maar het loopt wel anders dan ik had verwacht. Ik vond het knap dat Marli Elisa er net weer een verrassende wending aan wist te geven, één die ik realistischer vond dan degene die ik verwacht had.

Een waardige afsluiter van de serie!

Meer recensies van Jolanda