Heel interessant

Een heel interessant informatief boek over bijen. Kinderen die van informatieve boeken houden, zullen hiervan smullen!

Verschillende onderwerpen komen aan bod in dit boek: hoe zien bijen eruit, wat voor soorten bijen, wat doen bijen en nog veel meer. Vooral de verschillende soorten bijen zijn heel interessant om over te lezen.

Zie de foto's voor een impressie van de inhoud van het boek. Duidelijke uitleg, korte teksten, moeilijke woorden worden gewoon gebruikt. De bijendans stond er in en dat vind ik altijd een heel leuk feitje over bijen!

Wat ik een beetje miste in het boek waren foto's van bijen, want nu waren ze alleen getekend. Een overzicht achterin had een goede toevoeging geweest, om ze beter te kunnen herkennen in het wild.

Achterin stond een woordenlijst die zeker van pas kan komen tijdens en na het lezen.

Bedankt voor het opsturen van dit boek @fontainekind, dit is een zeer bruikbaar boek op de basisschool.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars