Spannende afsluiting

Na het spannende einde van het eerste deel, was ik zeer nieuwsgierig naar het vervolg. Je wordt niet teleurgesteld in het tweede deel. Charlie en Nat vluchten van waar ze zich in hebben gegooid. Ze hebben geen contact meer met hun familie en worden door de politie gezocht. Sophie McKenzie weet goed te beschrijven hoe zij zich voelen, want het komt erg echt over.

Charlie komt achter een groot geheim uit haar verleden. Kan dit geheim haar helpen om de situatie van nu op te lossen? Charlie vindt het lastig om te kiezen wie ze kan vertrouwen en wie niet. Nat mist zijn zus en de rest van zijn gezin, maar weet ook dat het beter voor hen is om nog even geen contact te hebben.

Deze jeugdthrillers zijn een aanrader voor lezers die houden van spanning en sensatie. Niet iedereen overleeft het, er gaan bommen af, maar Charlie en Nat proberen er het beste van te maken. Het is niet alleen een fysiek spelletje, maar ook psychologisch.

Door de afwisseling van de perspectieven van Charlie en Nat wordt het verhaal levendiger. Sommige scènes lees je de ene bladzijde vanuit Charlie en dan weer vanuit Nat. Dit vind ik echt een toevoeging aan het verhaal.

Ik kreeg dit boek als recensie-exemplaar van Uitgeverij de Fontein, bedankt daarvoor ik heb genoten van deze twee boeken.

Meer recensies van Jufwillemijnopallstars