Heftig maar toch goed

Boekenvrouw 11 augustus 2022
Volg me maar van Lisanne Stam is het eerste deel van de Aura serie, een feelgoodserie over Aurora (aura voor vrienden) die influencer is samen haar team, bestaande uit Wennie, Trixie en Mees. Ze is genomineerd voor 2 awards en wanneer ze er één wint stijgt haar populariteit nog meer. Maar dan gebeurt er iets schokkends en wie heeft dat toch veroorzaakt?

Ik moest erg wennen aan de schrijfstijl van Lisanne, de eerste helft vond ik heftig, alsof je geen moment de tijd had om adem te halen. Vanaf het moment dat haar zus erbij kwam werd het wat rustiger en was het beter te lezen. Later zit continu in je hoofd wie er te maken heeft met de schokkende gebeurtenis, is het de een, de ander of toch een uit de vriendengroep. Eigenlijk een verhaal met 2 kanten, aan een kant erg druk en snel, de andere kant wat beheerster en zet het je aan het denken. Bovendien beschrijft ze in het verhaal over een hedendaags probleem, menstruatiearmoede, meisjes/vrouwen die geen financiële middelen hebben om menstruatie producten te kopen en dat vond ik erg goed. Al met al een geslaagd verhaal en ben erg benieuwd naar deel 2 en 3.

Meer recensies van Boekenvrouw