Leuk, eigentijds boek.

Boekenvrouw 21 juni 2020
Zo goed als nieuw

Een echte eigentijdse feelgoodroman over 4 volwassenen die via Marktplaats elkaar leren kennen. Tessa, die zwanger is koopt een prachtig antiek bed, de gepensioneerde Annegien verkoopt haar rode Kia en Herman koopt een rugzak van Jeff. Van 4 “losse personen” naar 1 verhaal door een paar advertenties op Marktplaats. Het verhaal leest makkelijk door de korte hoofdstukken en duidelijk doordat de naam van de persoon er boven staat. Het boek is snel uit en leest vlot.

Van mij mocht het verhaal wel wat langer en wat meer uitgediept worden, vooral het stukje van de rondreis door Afrika. Bovendien vond ik het erg jammer dat je in het ebook de advertenties en appjes niet goed kon lezen. De advertenties en appjes zijn een rode draad door het boek en ondanks dat je ze niet goed kon lezen vond ik het wel erg leuk, het is echt een boek van nu.

Meer recensies van Boekenvrouw