Mocht langer duren

Boekenvrouw 21 mei 2023
Jasmijn houdt haar moeders b&b in de duinen tijdelijk draaiende in combinatie met de zorg voor haar verstandelijk beperkte broer Pieter. De b&b is onverwacht volgeboekt en een van de gasten is de knappe Lucas...

Een boek/verhaal waarin de hoofdpersoon mantelzorger is van een persoon met een beperking komt niet veel voor, sterker nog feelgood boeken met daarin mensen met een beperking maar heel weinig. Wat dat betreft pluspunten want zij horen ook bij ons leven. Verder vond ik het jammer dat het een kort verhaal was, ik zou wel meer willen over Pieter, over de band tussen Jasmijn en Pieter en natuurlijk tussen de knappe Lucas en Jasmijn. (Het blijft een roman he?) Kortom het was een goed begin maar veel te kort, het mocht nog wel veel langer duren.

Meer recensies van Boekenvrouw