Tegenvaller

Karin 28 oktober 2019 Auteur
Ik mag hopen dat de oversteek van de auteur naar een andere uitgeverij nu niet betekent dat we méér van dit soort boeken als De Doorbraak gaan krijgen. Mijn ervaring met de boeken van Van der Vlugt waren tot nu altijd positief. Kon haar boeken ook nauwelijks wegleggen: ware pageturners waren het. De Doorbraak is geen boek dat me kan blijven boeien. Ik vind de karakters hopeloos slecht uitgewerkt en tijdens het lezen vroeg ik me regelmatig af of ik eigenlijk een roman voor tienermeisjes aan het lezen was...
Het enige verrassende vond ik de reden waarom Romée uiteindelijk wegloopt: als lezer werd ik aanvankelijk op het verkeerde been gezet. Voor de rest maakt e.e.a. bar weinig indruk.
Jammer!

Meer recensies van Karin