Een magische reis

KellyvanEeten 29 april 2024
Robine heeft een originele fantasywereld geschapen, waarbij de afstammelingen van zogenaamde 'Helden' de macht hebben. De informatie over deze wereld is goed gedoseerd, waardoor je langzaamaan meer leert over de wereld en de personages. Naast de mooie beschrijvingen van de auteur heb ik ook genoten van de innerlijke strijd bij Iliona en Roran, die beiden geconfronteerd worden met informatie die niet klopt met hun wereldbeeld. De personages zijn ook geen klassiek goed en kwaad, wat ze voor mij een stuk interessanter maakt. Love Roran <3.

Robine heeft een prettige schrijfstijl en ik las vlot door het boek heen. Af en toe hadden stukken van mij iets beknopter gemogen, omdat achter een scene een extra zin met uitleg stond. Omdat de beschrijving of handeling dan al voldoende zegt (naar mijn idee) had de uitleg niet gehoeven.

Verder vond ik het een super leuk verhaal en door de cliffhanger (omg!!) kijk ik nu al uit naar deel 2. Een zeer veelbelovend debuut van een schrijfster van eigen bodem + een dik compliment voor de prachtige vormgeving van het boek.

Van mij krijgt dit boek 4,5 ster (afgerond 5).

Meer recensies van KellyvanEeten