Te veel phantasy voor mij

La vida es bella 13 januari 2021
Dit is werkelijk het meest absurde boek dat ik ooit gelezen heb. Eigenlijk had ik beter eerst deel 2 gelezen en dan pas deel 1. Totaal verloren voelde ik me in de fantasiewereld van de auteur. Volgens haar bestaan er mensen die door een soort handoplegging het geheugen kunnen leegzuigen om zo erge belevenissen die mensen willen vergeten in een boek op te nemen. Wat wel mooi verteld wordt, is hoe de liefde tussen Emmett Farmer en Lucian Darney ontluikt. Als je denkt dat het verhaal zich begin 1900 afspeelt, is het niet moeilijk om de onwetendheid en de verwarring bij Emmett te begrijpen. Ik heb dit boek gelezen, omdat er lovende recensies zijn, maar het is echt mijn genre niet.

Meer recensies van La vida es bella