Binnenkort pak ik het volgende boek in de serie op!

Laura 22 januari 2020
Nadat het eerste boek in de Helen Grace serie mij zo goed is bevallen, besloot ik dat het gelijk tijd werd om het tweede boek op te pakken. Ook door 'Piep zei de muis' vloog ik heen, ik las hem binnen één dag uit.

Helen Grace heeft de zaak in boek 1 opgelost, maar na een jaar is er een nieuwe seriemoordenaar in beeld. De media spreekt van een omgekeerde Jack the Ripper. Mannen met een dubbele agenda worden het slachtoffer van een lugubere moordenaar. Opnieuw gaat het team van Southampton aan de slag om deze moordenaar te stoppen.

In dit boek leren we Helen Grace en haar collega's weer een stukje beter kennen. Er vond personage groei plaats bij meerdere personages. Helen Grace zelf vind ik een erg interessant personage, maar ook haar collega's intrigeren mij. Het verhaal zelf vond ik sterk en het plot verrassend. Ik vind het mooi hoe er verschillende thema's in dit boek worden aangesneden. Binnenkort pak ik het volgende boek in de serie op!

Meer recensies van Laura