Laura 06 februari 2020
Het derde boek van Helen Grace heb ik weer in een ruk uitgelezen. Allereerst kan ik voorop stellen dat ik de laatste tijd sowieso door het thriller genre heen lees, maar de gruwelijke verhalen van M.J. Arlidge spreken mij zo aan dat ik hier werkelijk doorheen race.

In het derde boek wordt Helen Grace opnieuw geconfronteerd met een nieuwe seriemoordenaar. Ruby wordt na een nacht stappen met een heftige kater wakker. Kort daarna realiseert zij zich echter dat zij niet in haar slaapkamer bevindt, maar in een grauwe kelder, opgesloten.

Vroeger keek ik regelmatig naar 'Criminal Minds' en het verhaal uit dit boek deed mij echt denken aan een aflevering van deze serie. Ik kan erg genieten van dit soort psychologische verhalen en heb daarom opnieuw genoten van dit boek. Ik heb inmiddels besloten dat ik de serie de komende tijd rustig aan wil lezen zodat ik in mei klaar ben voor de nieuwste Helen Grace.

Meer recensies van Laura