Zilver

Laura19907 17 augustus 2019
3 moorden, 2 journalisten en de voogd van Salander.
Het moordwapen bevatten de vingerafdrukken van Lisbeth, wat heeft zij er mee te doen en waarom zijn er de 2 journalisten van Millinium vermoord, heeft het te maken met het boek wat ze aan het schrijven waren of is het toch Lisbeth en wie is dan toch Zala?

Deel 1 vond ik erg goed, spanning, wel na een lange aanloop en moest dus deel 2 lezen.

Ook hier is er weer spanning aanwezig, ondanks dat het een dik boek is leest het snel en staat het bol van de mysteries.
Wel vond ik wederom een lange aanloop naar het 'echte verhaal'
Nadeel aan dit deel vond ik dat de acties soms heel erg snel voor bij waren en dan weer over gingen in de flow van het verhaal
Waar ik mij ook aan irriteerde, maar misschien ook dat dit de vertaling is, aan het uit vlooien van iets.
Iets wat je niet veel in de spreektaal meer tegen komt en hier toch regelmatig gebruikt werd.

Pluspunt vind ik toch wel dat het lang onduidelijk blijft wie de dader is.
Ondanks dat het niet zo goed is als deel 1, wil ik deel 3 toch ook lezen.
Is die beter dan deze en deel 1, en wat doet deel 4?

Meer recensies van Laura19907