Verlos ons

Laura19907 10 maart 2024
De familie van Foreestheeft hun leven net weer op orde als er nieuwe problemen ontstaan. Een nieuwe bewoonster, een vrouw die 20 jaar geleden het Gooi verliet, keert terug naar een leegstaand huis. Waarom is zij terug gekomen en waarom probeert zij in het leven van Renee en Francis te kruipen.

Ik had zin in een boek wat snel wegleest, maar wel spannend kan zijn. De keuze viel op Verlos ons van het kwade.
En het beviel het boek? Jawel, maar het was geen hoogvlieger. Van Linda heb ik weleens beter gelzen, maar ook weleens slechter.
Dit boek heeft een onderhoudende spanning, niet echt topthriller kwaliteit, maar wel genoeg om door te willen lezen. Hoe zit het verhaal in elkaar?
Stukje voor stukje ontdek je de geheimen van de familie en in het plot komen zowel de familie als de lijnen van het verhaal bij elkaar op een adres.
Wel vond ik dat het lijntje Naomi, die de waarheid over haar broer Joel wil weten, niet de boventoon voert.
Hij wordt wel genoemd op de achterflap, maar de geheimen van de familie van Foreest is het hoofdthema. Wel komt zoals gezegd het lijntje Naomi terug in het plot.

Prima boek, maar geen nagelbijtende spanning.

3 sterren voor dit verhaal

Meer recensies van Laura19907