Zo veel meer ingezeten

Laura19907 28 januari 2024
Nisha vloog de oceaan over om haar dochter een toekomst te geven. Overdag zorgt ze voor de dochter van Petra, terwijl ze haar d9chter zelf moet zien door de telefoon.
Als Nisha verdwijnt gaan Petra en de geliefd evan Nisha, Yiannis, naar haar op zoek. Wat ze ontdekken veranderd hen voor altijd.

The Beekeeper of Aleppo is een van mijn favoriete boeken. En doordat de cover van dit boek prachtig is, wilde ik deze ook gaan lezen.
Maar aan de sterren te zien haalt dit boek het niet bij The Beekeeper.
Waarom niet? Ik mis diepgang in het boek.
De personages leer je wel goed kennen, maar de zoektocht waar over gesproken wordt, blijft vlak.
De zoektocht is standaard en eigenlijk niet veelzeggend.
Ook wat er uiteindelijk gebeurd is , wordt kort genoemd.
Het leren kennen van het leven van Nisha vond ik er mooi en ook hoe ze weer opnieuw haar leven opbouwt in Cyprus was mooi om te lezen. Verder vond ik het verhaal on Aliki een mooie toevoeging.
Als de zoektocht naar Nisha zo was uitgewerkt was het voor mij een topper geweest.
Nu moet het verhaal het doen met 3 sterren van mij.

Meer recensies van Laura19907