To much

Laura19907 10 januari 2024
Een jonge student wordt dood gevonden op een priveschool . De rector wil het afdoen als ongeluk, maar Jazz Hunter, detective, gaat hier niet in mee.
Ontsnappend aan haar eigen problemen zoekt Jazz op de school naar de dader. Al gauw ontdekt ze een web van leugens en intriges. En ook vallen er meer doden. Jazz moet opschieten met het vinden van de dader want de tijd begint op te raken.

Geen liefhebber van de zeven zussen boeken, maar sommige standalone boeken heb ik graag gelzen van Riley. Als thriller liefhebber wilde ik ook dit boek graag proberen.
Het boek begint goed en je waant je op de school.
En ook eindigen sommige hoofdstukken in kleine cliffhangers waardoor je graag verder wil lezen.
Maar op de helft van het boek begon bij mij de verveling toe te slaan.
Ellenlange dialogen en veel details die het ware verhaal doen ondersneeuwen.
Ook de opbouw naar het plot heeft dit probleem voor mij.
Na wat schuin lezen het boek uiteindelijk wel uitgelezen, maar met moeite.
Helaas dus ook dit boek tegenvallend voor mij en had ik er meer van verwacht.
Als de dialogen korter waren geweest en details die er niet toe deden weg waren gelaten, was het boek korter geweest maar had het verhaal meer vaart gehad.

2 sterren voor dit boek

Meer recensies van Laura19907