Spannend, maar geen one of a kind

Laura19907 27 april 2024
In december, vlak voor kerst, wordt de Zweedse minister van Justitie bedreigd. En in dezelfde periode worden er menselijke botten gevonden. Het team van politie-inspecteur Mina roept de hulp weer in van Vincent Walder, mentalist. Wat is er gebeurd in de tunnels? En wie zit er achter de minister aan?

Deel 3 i de trilogie van de hand Lackberg Fexeus. En het is echt weer een fijne thriller. Spannend en mysterieus. En lekker dik. Ik heb over het algemeen weer genoten van dit boek.
Waarom geen 5 sterren? Af en toe was het een tikkeltje langdradig( wat Mina ook vond) en dan doel ik op het gewauwel aan uitleg van Vincent soms en de zoektocht naar van wie de laatste botten waren.
Ook het plot was voor mij totaal niet verrassend. Ik wist halverwege het boek al wie de dader was. Jammer dat ze hier voor gekozen is, want het was voor dit genre boeken geen 'nieuwe' dader. In het plot vond ik de verrassing qua Vincent en de Schaduw wel erg leuk! Niet zien aankomen

4 sterren voor dit deel

Meer recensies van Laura19907