Niet mijn thema

Laura19907 29 januari 2024
Twee jonge influencers verdwijnen. Op de Instagram account van een van hen wordt een vreemde foto gepost. Met een tekstje die hun dood beschrijft.

Jessica Niemi ontdekt al gauw dat beide betrokken waren bij iets mystieks en duisters. En de dader speelt het spel door.

Het debuut van Max Seeck smaakte naar meer en dit boek dan ook aangeschaft.
Maar dit boek pakte mij niet zo als het debuut. Wel goed genoeg om eventueel een vervolg te lezen,want daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Waarom greep het verhaal mij niet? Waarschijnlijk door de combi van de influencers en het manga verhaal want niet zo mij ding is.
Het verhaal hier rond is wel goed uitgedacht en verdiend een pluspunt. Net als de afwisseling van personages en de korte hoofdstukken. Het einde had dan weer beter gekund.
De dader was voor mij al bekend en het uiteindelijke plot was wat kort.
Vermakelijke uurtjes gehad en zeker geen slecht boek, maar ik hoop dat het derde boek meer lijkt ol het debuut.

3 sterren

Meer recensies van Laura19907