Onderhoudende spanning

Laura19907 04 maart 2024
Deel 5 in de serie Kraken. Dit keer moet Kraken naar Venetië. Waar een brand is ontstaan tijdens een vereniging van Antiquarische Boekhandels. Vele jaren eerder ontstond er net zoiets. En Unia z'n moeder was erbij betrokken. Eztibaliz krijgt in Spanje ondertussen nieuwe aanwijzingen over de moord op z'n vader. Waar kiest Unai voor?

Weer een deel in een serie die ik over het algemeen erg goed en spannend vond. Deep 1 en 2 waren echt top. Deel 3 wat minder, maar 4 smaakte weer naar meer. Wat vond ik van dit deel?
Vergelijkbaar met deel 4, maar net een tikkeltje voorspelbaarder. De afwisseling tussen het heden en verleden was weer goed net als de korte hoofdstukken.
Af en toe had je een kleine cliffhanger, maar dan weer net niet als in deel 1 en 2.
De verhalen komen goed bij elkaar in een goed, maar niet al te spannend plot.
Een echte thriller, mwah. Een goed en spannend verhaal? Check! Eventueel een volgend deel? Yes!

Ik geef deze 3,5 sterren, maar in de ranking 4, want 3 is te weinig.

Meer recensies van Laura19907