Onderhuidse spanning die naar meer smaakt

Laura19907 18 augustus 2019
Faye zit in een psychiatrische inrichting sinds haar vroege jeugd. De directeur/psychiater is haar vader. De bewoners haar familie. Op een dag komt Emilie bij de familie. Ze beweert dat haar vriend Steven is vermoord, maar alles wijst op zelfmoord, onder invloed van Seroxat.
Nu zouden de eventuele daders achter Emilie aan zitten.
Niemand die haar gelooft tot dat ze plotseling verdwijnt.
Rechercheur Simon moet de zaak onderzoeken( hij twijfelt ook aan de zelfmoord van Steven) en komt op het pad van Faye.
Samen gaan ze de zaak onderzoeken

Het boek trok mij aan omdat ik zelf in de medicijnwereld werk en dit middel ken daarvan.
Ik deed mee met een winactie op Hebban en was ongelooflijk blij dat ik had gewonnen en nog steeds nu het boek uit is.

Ik geef het boek geen 5 sterren, omdat het begin wat lastig was te veel personages in een keer. Verwarring over de toestand van Faye, ze komt toch zo normaal over en de puzzels waren wat afleidende.
Tot dat iedereen een beetje was voorgesteld. H
Het boek leest dan zo weg dat je door wil lezen. Klopt het verhaal van Emilie?
En wie is de dader, iemand uit de instelling, het personeel of een familielid? Of toch een buitenstaander?
Wat is het verleden van Faye, want ze zit toch om die reden in de instelling?

Heel veel vragen die constant voor de onderhuidse spanning zorgen. Goed gedaan en ik wil zeker meer lezen, want dit zou een eerste boek van een reeks Ijn.
Het plot was ook voor mij best onverwacht, ondanks de vele verdachten in mijn hoofd en goed uitgewerkt.
Mijn conclusie is dat het een goed boek is, waar de reeks zeker in mijn boekenkast komt te staan

Meer recensies van Laura19907