Whodunit meets thriller

Laura19907 31 januari 2020
Tijdens een uitje in een pretpark verdwijnt Ethan het zoontje van David en Jan Marwood. De paniek breekt uit bij David, maar gelukkig wordt Ethan snel terug gevonden. Maar dan is Jan weg.
Als de politie erbij komt wordt David een van de grootste verdachten. Heeft hij het gedaan? Is Jan wel echt verdwenen? En is Jan wel Jan?

Wat een aantrekkelijke tekst op de achterflap en in combinatie met de quotes lijkt dit echt een spannende thriller.
Zelf vind ik het een kruising tussen een thriller en een whodunit.
Af en toe spannend, af en toe een plotwendingen, maar het mist tussen door toch ook wel af en toe de spanning.
Prima onderhoudend verhaal, dat wel, maar soms de moeite om door te lezen had ik wel.
Voor mij iets voorspelbaar, maar af en toe een kleine verrassing richting het plot.
Wat ik wel een echte pluspunt vond was de wisseling van het verhaal qua hoofdpersoon, iets wat ik altijd fijn vind in een verhaal.

Dit boek krijgt 3 sterren omdat het spannende elementen bevat, maar ook wel wat dingetjes mist voor een echte nagelbijtende thriller

Meer recensies van Laura19907