2 delen

Laura19907 31 augustus 2019
Kylie, de dochter van Rachel wordt ontvoerd. Ze zijn nu een deel van The Chain. Als Rachel wil dat Kylie vrijkomt moet ze aan bepaalde dingen voldoen, waaronder een ander kind ontvoeren, zodat The Chain niet verbroken wordt. Gebeurd dit toch, dan kost dit Kylie haar leven. Na instemming van The Chain mag Rachel hulp inroepen van haar ex zwager Pete.

Het boek bestaat uit 2 delen, bovenstaande is kort samengevat deel 1.
Dit deel is echt top! Je wordt meteen het verhaal ingezogen en het is aan te raden om hier mee te beginnen op je vrije middag want je wilt lezen, lezen en nog eens lezen. Het enige minpuntje vond ik het eind van dit deel, want dat lijkt wel een kleine scene uit Fifty Shades en past helemaal niet in het boek, maar ondanks dit krijgt deel 1, 5 sterren.

Dan deel 2, hierin probeert Rachel, Kylie en Pete, The Chain te breken, maar The Chain weet ze nog steeds te vinden. Ook lees je hier de gevolg een van de eerdere gebeurtenissen en wie achter The Chain zit.
In dit deel zit ook wel spanning, maar staven aan deel 1 doet het niet, vooral door de voorspelbaarheid en toch wel door het vreemde snelle plot.
Deel 2 krijgt van mij 3 sterren.

Conclusie: Deel 1 is top met 5 sterren, deel 2 te voorspelbaar maar houdt je wel aan het lezen, krijgt 3 sterren. Dus een gemiddelde van het hele boek zijn dan 4 sterren

Meer recensies van Laura19907