Spanning en mysterie ten top

Laura19907 12 oktober 2019
De mooierd, het gouden koppel, de onzekere, de nieuwe ouders, de stille persoon, de stadsjongen en het buitenbeentje.
Allemaal zitten ze in een lodge tijdens oud en nieuw met HET SLACHTOFFER
Het is geen ongeluk, maar moord en wie is de dader?

Dit boek is een goed, aangrijpende thriller. Iedereen inclusief het personeel/leiders hebben een probleem of geheim in het verleden. Iedereen kan het dus dan ook gedaan hebben.
Af en toe is het boek wat langdradig, zo duurt het vrij lang dat je weet hoe het slachtoffer is omgekomen.
Er worden veel uitgebreide scènes beschreven, maar als je denkt ik leg het boek even weg, maakt het verhaal een wending door iets uit het verleden bekend te maken van de groep vrienden.

Heel mooi vind ik ook dat je echt heel lang niet weet wie het slachtoffer, je hebt wel een vermoeden, en klopte bij mij, maar het blijft dus lang een mysterie.
Ook het plot is erg goed, met voor mij een onverwacht iets er in.

Door toch af en toe de neiging om het boek weg te leggen, kost dit 1 ster.
4 sterren voor The Hunting Party

Meer recensies van Laura19907