Whodunit

Laura19907 10 augustus 2019
Cameron wordt dood gevonden in een outback in Australië. Hij ligt bij een omheining van zijn 2 broers Bub en Nathan, die 'naaste' buren zijn.
Wat is er met Cameron gebeurd?
Hoe is hij gestorven en heeft dit iets met het verleden te maken?

Ik was helemaal lyrisch over De droogte en nog beter naar mijn mening Wildernis. Deze stand a lone moest ik dus hebben, maar haalt hij het bij deze twee boeken?

Naar mijn mening niet helemaal. Waar de droogte en wildernis regelmatig eindigen met een cliffhanger in de hoofdstukken, kabbelt dit boek voort en voort.
Af en toe wel dat het spannend wordt maar echt een thriller vind ik het niet.
Het boek past meer in een whodunit.

De omgeving waar het boek zich afspeelt wordt wel goed beschreven en je ziet alles voor je hoe de familie leeft. Ook de terugblik naar het verleden vind ik goed en het plot zag ik niet aankomen.
Het boek vind ik dan ook 3 sterren waard.

Wel hoop ik dat Jane Harper weer verder gaat met 'haar serie' want die zijn naar mijn mening beter dan deze stand alone

Meer recensies van Laura19907