Literaire fictie of erotische roman?!

leesbeestje123 09 april 2024
Verbaasd... Verrast... Omver geblazen... Betoverd of kortom: gezwicht voor dit boek!

Toen ik de korte inhoud las van dit boek, had ik niet door dat het boek zoveel erotiek zou omvatten. Dit was even schrikken en aanpassen. Maar eenmaal ik in het verhaal zat, kon ik niet meer stoppen met lezen.

Ik zou ter aanvulling van de sekslessen op school dit boek zeker kunnen aanraden... er ligt nadruk op intimiteit en vertrouwen, jezelf durven bloot geven en jezelf durven zijn. Accepteren wie je bent en voelen dat je goed genoeg bent, en dat jouw eigenaardigheden ook zijn charmes hebben.

Pg 272: 'deze missie om zichzelf van al haar issues te ontdoen, moest ophouden. Ze was prima zoals ze was ... Ze kon zich wel anders gaan gedragen, anders gaan praten en zich anders gaan kleden maar vanbinnen was ze nog precies hetzelfde.'

Dit boek gaat over twee mensen die denken dat liefde niet voor hen bestemd is, dat ze het niet waard zijn, dat ze het niet verdienen... Maar niets is minder waar!

Stella heeft een lichte vorm van autisme en mist sociale en seksuele ervaring om relaties aan te gaan. Daarom huurt ze een escort in om haar de kneepjes van het vak (van verleiding) te leren... Het begin van een rollercoaster aan verwarrende gevoelens, nieuwe ontdekkingen, experimenteren en leren... Zo krijgen ze meer inzicht in zichzelf en elkaar.

P. 's. Wist je dat er een wiskundige formule van liefde bestaat?! Het boek leert je dit... De onbekende variabele Bèta is liefde. En Liefde is... onderbroeken voor je partner kopen...

P. 's. 's Stella is een echte piekeraar. Daarin herken ik mezelf, naast nog wat andere eigenschappen van haar en dit bevordert de inleving!

Meer recensies van leesbeestje123