Gevonden in een boek spot

leon 13 oktober 2019
De hele serie gevonden in de boeken spot op school en ben gelijk begonnen met lezen.
De labyrint renner lift mee op het succes van de honger spelen.
Het is een spannend geschreven boek, je wilt het liefst weten wat er op de volgende pagina gaat gebeuren en vaak wordt je gehaast er gebeurt het iets anders dan dat jij verwacht.
De hoofdpersoon Thomas wordt wakker in een lift en komt uit in de Laar, hier begint het verhaal.
Op de Laar werken alleen jongens, die ieder hun eigen taak hebben.
De jongens zijn omringd door een labyrint, dat iedere dag wordt doorzocht en in kaart gebracht door renners, de muren schuiven iedere nacht op, dit terwijl er rare wezens dood en verderf zaaien wanneer er renners zijn achter gebleven.
Thomas weet al snel dat hij renner wil worden, niet iedereen van de Laatste is het hier mee eens.
Het einde is verrassend, het laat je verlangen om door te lezen in deel twee.
Dat ga ik nu doen.

Meer recensies van leon