Gerechtigheid - Daniëlle Disser

Daniëlle Disser heeft met dit tweede deel van de Julie Miller-trilogie zichzelf overtroffen. Opnieuw was het een boek dat enorm vlot las. Met de korte hoofdstukken en haar vlotte schrijfstijl. De twee eerste delen in deze reeks passen perfect bij elkaar met de ogen die afgebeeld worden op de cover. Ogen die steeds een andere emotie met zich meedragen. Hierbij zaten ook nog twee boekenleggers die volledig matchen. Het tweede deel in deze trilogie gaat verder waar het eerste deel eindigde. Hierdoor zit vanaf het eerste hoofdstuk terug volledig in het verhaal.

In dit tweede deel liep de spanning naar mijn gevoel nog hoger op. Deze schrijfster weet je volledig op het verkeerde been te zetten. Tijdens het lezen leer je het hoofdpersonage, Julia Miller, nog beter kennen.

Ik kon gewoon niet stoppen met lezen. Vaak weten thrillers mij niet zo te bekoren omdat ze ingewikkeld geschreven zijn, maar deze covers maakte me heel nieuwsgierig dus ik waagde toch mijn kans en ik ken je zeggen ze behoren tot de top 10 van thrillers die ik ooit al gelezen heb.
Op het einde van het boek bleef echter wel achter met heel veel vragen. WANT IK WIL WETEN WAT ER NOG GAAT GEBEUREN DANIELLE. Wanneer komt de ontknoping want ik kan dit echt niet aan.

Ik heb oprecht genoten van deze blogtour en hoop snel het afsluitende deel in de Julie Miller-trilogie te kunnen gaan lezen.

Bedankt Daniëlle Disser voor deze aangename leeservaring en het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Liens_boekenhoekje