Just friends of is er toch meer

Liens_boekenhoekje 30 augustus 2023
In deze novelle worden de twee hoofdpersonages vooral in the picture gezet. We leren Rune en Abigail kennen. Wanneer deze twee personages ook elkaar ontmoeten blijkt er al snel een grote aantrekkingskracht te zijn, maar Abigail wilt geen relatie met iemand van de aangesloten is bij de motorbende van haar vader. Soms is een hechte vriendschap toch veel beter dan de ware liefde? Tijdens het verhaal ontdekken Rune en Abigail echter dat liefde en vriendschap soms een heel dunne lijn heeft.

Voor mij was dit mijn eerste ervaring met een boek van de hand van N.D. Frost, maar ik had haar twee nieuwste boeken High stakes en high risks ook al gespot. Na het lezen van deze novelle zijn haar andere boeken een stuk hoger op mijn TBR-lijst beland. De schrijfster heeft een zeer vlotte schrijfstijl en wist me gedurende het hele verhaal te boeien.

Just friends is een verhaal over liefde, vriendschap en verlies. Ik zou deze novelle zeker aanraden. Je bent er zo door heen en hebt de novelle op een paar uurtjes uitgelezen. Ik heb genoten van mijn dagje met ‘Just friends’.

Bedankt De boekenvos en Natasja voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Liens_boekenhoekje