Van influenceer tot griezelfilm

Wat zou jij allemaal opgeven om een echt influencer te worden? In dit boek gaan de twee vrienden Jesse en Levi op zoek naar sensatie. Een verhaal dat hun volgers echt zal opslorpen.
Suzanne Martin met haar debuut een bijzonder verhaal geschreven. Eerst en vooral is de cover van dit boek al prachtig. Het boek heeft een eerder donkere cover met kleurrijke eyecatchers. Ook het binnenwerk van dit boek is mooi in thema afgewerkt. Zo start elk nieuw hoofdstuk met een circusticket waarop de nummer van het nieuwe hoofdstuk staat. In de kantlijn van de pagina’s kom je regelmatig afbeeldingen tegen van de verschillende sterrenbeelden. De sterrenbeelden zullen een belangrijke blijken te spelen om de spiegelmagie te kunnen verslagen.
In dit boek leren we de twee hoofdpersonages Levi en Jesse beter kennen. Hoewel ze eerst niet echt geloven dat het circus waarover hen vertelt is echt zou bestaan besluiten ze toch op ontdekking te gaan.
Het boek speelt zich af in een niet alledaags circus in de duistere nacht. Hoe zou jij je voelen als je op een circus terecht komt waar wel al eens een onverwacht slachtoffer durft te vallen tijdens de voorstelling.
Samen met hun vrienden die ze leren kennen gaan de strijd aan om de spiegelmagie die Tomas in het circus gebruikt om iedereen de manipuleren te verslagen.
Suzanne Martin heeft een vlotte schrijfstijl waar je zo doorheen vliegt. De hoofdstukken werden geschreven vanuit de twee perspectieven van de hoofdpersonages. Het was fijn om de gedachtengangen van Levi en Jesse te kunnen volgen aangezien zij een groot deel van het verhaal niet samen doorbrachten.
Bedankt @Dutch Venture publishing voor het recensie-exemplaar.

Meer recensies van Liens_boekenhoekje