Helemaal af , Het perfecte plaatje

Linda de Jong 15 februari 2024
Niet alleen Angelique Haak blijkt een heel andere kant te hebben, ook Sasja Winters het karakter uit 'Afgeschreven' heeft haar leven compleet omgegooid. Toegegeven, ook in de thriller was ze een tamelijk chaotische personage, maar in de ' Bon Bini Bruiloft serie' zien we haar als een ontspannen feelgood auteur.

Gelukkig is mijn voorspelling uitgekomen (in het review van de thriller) en horen we inmiddels veel van Sasja Winters. Ik heb net deel drie uit, van *Het perfecte plaatje* en heb weer genoten. Wat van deze auteur uitkomt, is altijd fijn. De thrillers zijn echt goed en spannend en de feelgood is met recht feelgood. Het is luchtig, maar met een heerlijke aangepaste hoeveelheid spanning en drama.

Leuk dan ook, dat de thriller naar 'De verhalenfabriek' (het gezellige zusje van de Crime Compagnie) verwees, en dit laatst deel van de trilogie een mysterieus whodunit kantje heeft. De capriolen van Fay en de maffe situaties waarin ze vaak verwikkeld raakt, maakt dat ik enorm veel lol had. Net als de twee andere delen moest ik echt hardop lachen.

‘’Fay en Liam zijn na drie jaar verloving nog altijd niet getrouwd en gek genoeg lijkt Fay degene te zijn die nu de boot afhoudt. Terwijl het Liam steeds duidelijker wordt waarom dit zo is, komt zijn broer Justin met groot nieuws: hij gaat trouwen en wel op Aruba! En ze willen graag Fay als wedding planner.’’

Een reden voor Fay om haar eigen bruiloft opnieuw uit te stellen. Ze heeft haar handen vol met het voorbereiden van de grote dag van Justin en zijn aanstaande, River. Maar Fay, heeft een vreemd gevoel bij de roodharige aanstaande van Justin. De slingers worden opgehangen, maar hoe kan ze bewijzen dat er iets aan de hand is met de bride to be en hoe kan ze Justin behoeden een hele domme fout te maken? Natuurlijk gaat ze toch op onderzoek uit en dit brengt haar weer in de meest penibele situaties.

De uitgever noemt zich de uitgeverij van tussendoortjes, maar met maar liefst 160 bladzijden is ook dit toch wel een compleet boek te noemen, of in ieder geval een heel lekker toetje. Alle delen komen mooi bij elkaar en als lezer ga je de personages echt missen.

Aanrader dus! Ik ben heel benieuwd wat er nog meer gaat uitkomen van Sasja Winters (of van Angelique Haak)

Epub only | Deel drie van de Bon Bini Bruiloft-Het perfecte plaatje | Sasja Winters
⭐️⭐️⭐️⭐️
De verhalenfabriek