4.5 ster voor Noah en Poppi

Liz DivaBooks 07 oktober 2020
Deze recensie is eerder verschenen op https://divabooks.nl

Noah, ook wel bekend als No of Ek is in dit deel het bandlid dat we volgen. Natuurlijk heeft hij een love interest dat niemand minder is dan Poppi. Zoals in de twee voorgaande delen wordt ook dit verhaal verteld vanuit zowel Poppi als Noah zijn perspectief.

De schrijfwijze van Mariëlle Brouwer blijft erg prettig en is niet een standaard “flut” roman. Dat Noah en Poppi samen gaan komen is zeker te voorspellen. Alleen loopt alles totaal anders dan je misschien kan denken.

Poppi is een personage dat we al hebben ontmoet hebben via Lily. Dat Poppi een achtergrond heeft is logisch, maar hoe deze precies zat wisten we nog niet. Met Poppi kon ik als lezer meteen een band opbouwen omdat je al een beetje van haar wist.

Waar er tussen Lily en Mika problemen waren die psychisch heel goed waren uitgewerkt, is dat met dit verhaal ook zeker het geval.

De aantrekkingskracht tussen Noah en Poppi is gedurende het hele boek voelbaar. Natuurlijk zijn er een aantal heerlijke steamy scenes. Het spel van aantrekken en wegduwen wordt op den duur wel iets wat irritant omdat het een soort vicieuze cirkel is waarin zij zich bevinden.

Noah krijgt in dit boek veel te verduren geestelijk. Hij wil er voor iedereen zijn, maar laat zelf niemand hem helpen. Door de moeizame omgang met Poppi verliest Noah zichzelf en kwijnt weg. Gelukkig zijn de leden van Structure een hechte familie en vangen hem dus op en confronteren Noah met zijn demonen.

Waar Noah zijn Structure familie heeft, kan Poppi echt naar niemand toe. Zij heeft niemand behalve haar vriendin Lily. Gelukkig heeft Lily Mika naast haar en weten zij samen Poppi te overtuigen zichzelf te blijven en niet bij de pakken neer te gaan zitten.

Aangezien het verhaal van Noah en Poppi nu is verteld en we dat van Mika en Lily al kennen blijven er maar twee bandleden over die hun liefdesverhaal kunnen delen met ons. Wie komt er aan bod in Storm & Structure?

LANG VERHAAL KORT

Een weer romantisch verhaal met een grote diepgang. Noah en Poppi hadden we al ontmoet in de voorgaande delen en dus leren we ze nu alleen maar beter kennen. Het aantrekken en wegduwen van Noah en Poppi was wel een vicieuze cirkel wat soms het lezen vertraagde. Gelukkig komen ze bij elkaar en maakt hun geluk alles goed.
De schrijfstijl is zoals altijd weer heerlijk meeslepend en de emoties komen goed binnen. Lachen en huilen met deze serie tot nu toe.

Meer recensies van Liz DivaBooks