Mooie afsluiting van de serie.

Loraines_books 23 februari 2021
Verzet is het vierde en laatste deel in de Verkeerd serie van LP Lovell en SJ Cole. Ik had het boek al een tijdje geleden aangeschaft maar ben twee weken geleden pas begonnen met lezen. Hierbij mijn review van het boek.

In het begin kwam ik moeilijk door het boek heen. Ik was boos op Tor en wilde haar door elkaar schudden. Ik zal niet zeggen waarom ik boos was want dan ga ik spoilers geven, maar voor degene die het boek al hebben gelezen denk ik dat ze wel kunnen raden over wel stuk ik het heb.
Toen ik tijdens het lezen achter het motief van Tor kwam had ik veel meer begrip voor haar keuzes en werd het lezen van het boek een stuk makkelijker. Door de aaneenschakeling van spannende gebeurtenissen is het onmogelijk om het boek weg te leggen. Hoe vaak ik heb gedacht nog één hoofdstuk en dan leg ik het boek even weg, dat is trouwens niet gelukt. Toen ik eenmaal echt in het verhaal zat kon ik niet meer stoppen met lezen.
Lovell & Cole hebben een spannende schrijfstijl. Het is een echte darkromance met een aantal steamy scenes die heel goed weergeven hoe Jude en Tor in elkaar zitten en hoe hun relatie eraan toe is.
Met dit boek hebben ze een volwaardig einde gegeven aan de Verkeerd serie en is de serie over Jude en Tor ook mooi afgesloten. Wel heb ik het vermoeden, na het lezen van de epiloog, dat er nog een serie over andere personages zit aan te komen. Ik hoop het.
De hele Verkeerd serie is een aanrader, zeker als je van darkromance houdt.

Meer recensies van Loraines_books