Uiteindelijk verdrink je toch..

maartjeleest 23 juni 2019
Een boek dat voor mij wat warrig begon. Ik snapte niet wat ik kon verwachten en dacht als ze al zo zeker zijn van zelfmoord, waar gaat deze thriller dan over?
Het verhaal greep me in zijn macht en het water omsloot me. Ik raakte na ongeveer de helft van het boek in de ban van het verhaal en de vele personages. Sommige heel gedetailleerd beschreven andere bleven maar vaag.
Ik weet niet of ik het een thriller zou willen noemen hoewel het mij bij de kraag vatte was dat niet van spanning maar van nieuwsgierigheid, de juiste balans tussen vaagheid en gedetailleerdheid maakte mij nieuwsgierig, was het zelfmoord of misschien toch moord? Wie wist er meer dan dat diegene zei? Welk gedeelte was de waarheid en welk een leugen?
Zeker een vermakelijk boek die ik met plezier in een weekend tijd heb uitgelezen. Het was ook zeker een leuke toevoeging van de schrijfster dat de laatste hoofdstukken gingen over hoe gaat het nu met..

Meer recensies van maartjeleest