Heerlijk om te lezen!

Mandy 10 juni 2021
Al vrij snel zat ik midden in het boek en werd ik meegenomen met het verhaal. Het leest heel gemakkelijk weg. Wat ik erg prettig vond is dat je vanuit het perspectief van Ben en Ally leest. Zo kon ik me als lezer beter verplaatsen in de struggles die ze hadden.

Ben werd van buitenaf afgeschilderd als harteloos maar ik moest regelmatig enorm hard om hem lachen. Hij is erg goed neergezet en het is ook super leuk om te lezen hoe hij daadwerkelijk is naast dat masker van brompot. Daarnaast vond ik de personages leuk uitgeschreven en passen in het verhaal. Ik werd ook direct helemaal verliefd op de honden en 1 hond speciaal. Ik heb gelachen, gehuild en meegeleefd met het verhaal. Het einde kon ik vrij snel voorspellen maar dat was helemaal niet erg.

Meer recensies van Mandy