In het hoofd van een psychopaat

Marieke Leest 17 november 2019
Ik mocht dit boek lezen dankzij de leesclub van Vrouwenthrillers en Letterijn.

Dit is het eerste boek dat ik las van Karin Hazendonck. De cover van het boek sprak me alvast erg aan. De kleuren zijn prachtig. Een boek dat ik zó zou oppakken kn de boekhandel.

Wat een spannende en vooral gruwelijke thriller was dit! We nemen in het boek een kijkje in het hoofd van een psychopaat! Sven lijkt op het eerste zicht de ideale man maar al snel blijkt hij toch vreemde trekjes te hebben. Anouk gaat toch met hem samenwonen, ondanks dat ze eerst haar twijfels had. En na een tijdje probeert ze het vreemde gedrag goed te praten en probeert er zich niet meer aan te storen. Ondanks dat haar zus toch twijfelt of Sven te vertrouwen is. Tot Anouk plots wakker wordt in een kamer waar ze opgesloten zit.

Het is een pageturner met enkele verrassende plotwendingen. Een aanrader voor de thrillerliefhebber. En ook haar andere boeken komen nu wat hoger op mijn verlanglijstje.

Meer recensies van Marieke Leest