De logé

Marieke Leest 21 maart 2024
Het verhaal hoort in de categorie waar ook de boeken van Freida McFadden en BA Paris toe behoren. Het is echt een psychologische spanning en je verwacht natuurlijk een gigantische plottwist over de ware toedracht van het verhaal.
Ik vond de personages echt geweldig. Natuurlijk heb je Tanya waar je meteen een hekel aan hebt, Natalie daar was ook wat mee maar Paige, Will en hun grootmoeder waren zo een leuk team samen.

Het verhaal werd op zo’n manier verteld dat je als lezer echt in spanning zit te wachten op hoe dit verhaal afloopt. Er wordt verteld vanuit het perspectief van Paige, Natalie en Tanya, waarbij die twee laatste vanalles de verbergen hebben. Maar Paige vond ik wel een fijn personage dat helaas gebukt ging onder het feit dat ze zich altijd minder voelde dan haar zus of Tanya. Maar daar hadden haar ouders wel een groot aandeel in. Gelukkig kon ze steeds rekenen op steun en hulp van haar jongere broertje en uit onverwachte hoek ook van haar oma.

Ik had enkele dingen niet zien aankomen, andere dingen wel. Ik had wel ergens een grotere plottwist verwacht maar de puzzelstukjes vielen wel in elkaar. Het voelde een klein beetje te snel gaan op het eind, vooral omdat er wel voldoende tijd werd uitgetrokken voor de opbouw van het verhaal. Maar dit terzijde heb ik er wel enorm van genoten!

Nelle Lamarr komt zeker op mijn lijstje terecht om in de toekomst nog meer te lezen!

Meer recensies van Marieke Leest