verrassend

Marieke Leest 29 maart 2024
Drie personen bekennen een moord. Wie heeft het gedaan?
Mirza is samen met Pip maar heeft behoefte aan avontuur. Als ze op een dag een berichtje krijgt van Mystery Guest met de vraag of ze zin heeft in een spelletje dan zegt ze volmondig ja. De spelletjes zijn nogal raar en ook een beetje gevaarlijk. Zelfs Mirza twijfelt om verder te doen.

Het verhaal voelde eigenlijk een beetje raar aan, was heel mysterieus en de personages hadden allemaal wel gekke kanten. De schrijfstijl is vlot en bovenaan elk hoofdstuk wordt vermeld welke personages er in dit hoofdstuk voorkomen.

Ik had echt geen idee waar het verhaal heen ging! Ik wist natuurlijk wel wat er met Mirza zou gebeuren. Dat wordt namelijk al weggegeven op de eerste bladzijde maar toch bleef ik gespannen lezen.

Maar dan plots kwam er een plotwending die ik totaal niet zag aankomen. Ik was echt verbluft! Had ik dit moeten zien? Ik zou echt het verhaal opnieuw willen lezen met de kennis dit ik nu heb. Meer kan ik er echt niet over vertellen, zodat jij even verrast zult zijn als ik!

Meer recensies van Marieke Leest