Gewoon lekker lezen

Marieke Leest 30 december 2018
ONGETEMD - LIZ HARTEVELT
⭐️⭐️⭐️
Ik heb dit boek gelezen voor de leesclub van Booklantis Leesclub.
Het boek is new adult. Ik heb volgens mij nog niet eerder dit genre gelezen.
Het verhaal gaat over Arabella en Riley. Arabella is een stille meid die nog studeert en van haar ouders bij Riley een kamer moet huren om op eigen benen te staan.
Riley is echter een bad boy die elke dag een andere meid meeneemt naar huis, hij werkt in een coffeeshop en zijn leefwereld speelt zich vooral af op feestjes met drugs en alcohol.
De spanning tussen de 2 is te snijden maar, je voelt hem al aankomen, tot hun eigen verbazing voelen ze zich tot elkaar aangetrokken.
Een vlot lezend boek over relaties. Leest leuk als tussendoortje. Het is niet origineel. Maar ik stoor me er niet aan. Waarschijnlijk niet aan te raden aan elke lezer maar als je graag een boek leest dat makkelijk leest of chicklit waar je niet bij moet nadenken dan is het wellicht iets voor jou.

Meer recensies van Marieke Leest