Bijzonder verhaal maar te langdradig

Marijo Bakker 30 januari 2024

ISBN : 9789402714432
Uitvoering : Paperback
Aantal pagina's : 432
Verschijningsdatum : 06 februari 2024

Dit boek heb ik als vooruit lees exemplaar mogen ontvangen van Harper Collins. In ruil voor mijn eerlijke mening. Maar dat staat natuurlijk buiten kijf. Heel hartelijk dank hiervoor.

Flaptekst:
Anna Ogilvy was een vijfentwintigjarige schrijver met een mooie toekomst. Tot ze vier jaar geleden zonder duidelijk motief haar twee beste vrienden doodstak. De tabloids noemen haar 'Schone slaapster', omdat ze vanwege een zeldzame aandoening sinds die fatale nacht in diepe slaap verkeert.

Dr. Benedict Prince is forensisch psycholoog en de laatste hoop van het OM om de zaak-Anna O. op te lossen. Als het hem lukt haar wakker te krijgen, kan ze eindelijk terechtstaan. Hij moet echter voorzichtig zijn in de behandeling van de spraakmakende verdachte, want hij leidt een leven vol geheimen.

Als Anna eindelijk tekenen van leven vertoont, moet hij zien te ontdekken wat er destijds is gebeurd. Anna is de enige die de waarheid kent over die nacht, en Ben de enige die haar naar boven kan halen. En door wat er aan het licht komt, komen beiden in groot gevaar…

De cover:
De cover is echt thriller waardig en roep bij mij vragen op. Ik word blij en nieuwsgierig van deze cover.
De indeling en opmaak.
Heel duidelijk en overzichtelijk.

Mijn bevindingen van het verhaal.
Toen ik dit boek aangeboden kreeg als recensie exemplaar en ook nog voor de uitgavedatum mocht lezen was ik super blij. Ik had al veel gehoord over dit boek en vrijwel alleen maar positieve dingen. Dus vol enthousiasme ben ik begonnen en het begin was ook prima. Maar langzamerhand begon ik te twijfelen. Het verhaal leek niet verder te gaan. Het werd zelfs taai en langdradig. Toen kwam ook nog halverwege stukje uit het dagboek van Anna erbij. Misschien ligt het aan mij maar ik vond het overbodig en onnodig rekken van het verhaal. Hier en daar waren nog wat plotwisselingen die het verhaal weer een boost gaven en toch wel interessant maakten. Gelukkig was het einde verrassend, dat maakt veel goed maar niet voldoende. Het onderwerp is interessant maar niet of misschien juist teveel uitgewerkt. Daarom kan ik echt niet meer dan 3⭐️ geven.

Meer recensies van Marijo Bakker