Op vakantie op Mallorca

‘Zomerster’ is het debuut en het eerste boek de seizoenen-serie van Wendy Louise. De andere boeken zijn ‘Wintermaan’ en Lentezon’ en daarnaast heeft Wendy Louise ook nog ‘Ik wil jou(w) baby!’ en ‘Kerst op Mallorca’ geschreven. Ik kijk nu al uit naar de andere boeken van Wendy Louise!

In ‘Zomerster’ maak je kennis met Mandy, zij gaat bij de Happymoon keten werken als animadora. Ze heeft een klik met haar Duitse collega Johnny, maar de Spaanse paardrijdinstructeur Raphael laat haar Johnny vergeten terwijl hij naast haar staat (“Rapheal, Raphael...”). Je beleeft in ‘Zomerster’ samen met Mandy haar avontuur en alle gevoelens die daar een belangrijke rol bij spelen.

De schrijfstijl van Wendy Louise is heerlijk luchtig, grappig en heerlijk om te lezen. Vanaf de eerste pagina word je meegenomen in het verhaal en kan je het boek niet meer wegleggen. Je voelt tijdens het verhaal mee met Mandy, je neemt haar gevoelens over en er worden verschillende gedachtes bij je gewekt. Soms wil je gewoon naar het boek roepen en op een ander moment lig je dubbel van het lachen. Wendy Louise weet goed de spanning op te bouwen en het boek blijft spannend en leuk en romantisch tot de laatste bladzijde. De persoonlijke draai aan het boek geeft het iets speciaals, ik heb daar geen woorden voor.

Ik heb het gevoel gehad dat ik wen stukje Mallorca heb leren kennen en dat ik even op vakantie ben geweest door het lezen van het boek.

Het boek is een aanrader voor iedereen die houd van een heerlijk feelgood boek, de zon en van het wegdromen over heerlijke mannen!

Meer recensies van Marjanne Scheerhoorn