Wedden dat dit een heerlijk boek is?!

Wedden dat ik blijf’ is een heerlijk fluffy boek. Tijdens het lezen heb ik letterlijk elke emotie gevoeld en heb ik zelfs gefrustreerd tegen het boek geroepen (werkt alleen niet).

Wedden dat Marijke zichzelf heeft overtroffen met dit boek?
‘Wedden dat ik blijf’ is het nieuwste boek van Marijke Vos en het is vanaf de eerste pagina genieten. ‘Ik pleit voor jou’ was al een fantastisch boek, maar Marijke heeft zichzelf weer overtroffen met ‘Wedden dat ik blijf’.

Wedden dat dit boek heerlijk wegleest?
Vanaf de eerste pagina van ‘Wedden dat ik blijk’ zit je midden in het verhaal en bekijk je de wereld vanuit het oogpunt van Debby. De schrijfstijl is fijn en leest heerlijk weg!

Wedden dat je dit boek in een keer wilt uitlezen?
Zoals hierboven al beschreven leest het boek heerlijk weg en wil je het boek in een keer uitlezen. Mocht ik de tijd hebben gehad het afgelopen weekend had ik het boek in één keer uitgelezen, helaas had ik dat niet… maar aan de andere kant heb ik nu langer kunnen genieten van het boek!

Wedden dat je jezelf kan verplaatsen in Debby?
Door de schrijfstijl van Marijke kan je als jonge vrouw je goed inleven met Debby. Ik denk dat vele van ons soms wel denken aan een carrière switch en dat dan niet durven te doen. Ook al is het fictie, ik denk dat Debby velen kan inspireren!

Wedden dat elk meisje van haar eigen alpaca’s droomt?
Dit is denk ik gewoon een feit. Ik ben dol op alpaca’s en door ‘Wedden dag ik blijf’ wil ik misschien zelf wel een alpaca, maar dan eerst nog de ruimte vinden om ze te houden.

Wedden dat je na het lezen van dit boek knappe Brabanders knapper vindt dan voor het lezen van het boek (als je niet uit Brabant komt)?
Marijke heeft het voor elkaar gekregen om een naar stront ruikende Brabantse dierenarts sexy te beschrijven, waardoor menig niet-Brabantse een ideaal beeld gaan vormen wat een knappe Brabander is ;).

Wedden dat ik het boek 5 sterren geef?
Het komt een beetje laat, maar echt dit boek verdient 5 sterren!

Wedden dat ik iedereen dit boek aanraad?
Iedereen die van genieten, alpaca’s en heerlijke feelgood houd, inclusief een beetje drama op verschillende momenten? Ga ‘Wedden dat ik blijf’ lezen!

Wedden dat ik het jammer vind dat ik een jaar moet wacht op het volgende boek van Marijke Vos?
Ja dat vind ik zeker, nog even geduld hebben, maar heb ik dat wel??

Meer recensies van Marjanne Scheerhoorn