Nieuwe avonturen in Hotel Happiness

MarYan 26 februari 2024
Heb jij al eens in Hotel Happiness vertoefd? Ik kan het je van harte aanraden!
Begin dan met deel 1 en leer de hoofdpersonen kennen. In deel 2 krijg je ook wel de nodige info voor het geval je toch met deel 2 start maar het is veel leuker om het hele verhaal te lezen.
In dit tweede deel ~Zomer in Hotel Happiness~ wordt Lana opgeroepen door de zeer gestresste receptionist Patrick om vanuit haar boerderijtje in Frankrijk snel terug te keren naar Amsterdam, ze hebben haar ontzettend hard nodig!

Lana heeft zo haar redenen om gehoor te geven aan deze noodkreet van een goede vriend en dus vertrekt ze opnieuw halsoverkop, deze keer weet Julien ervan, maar die blijft wél vertwijfeld achter.
Ook dit is weer een hilarisch verhaal, op een wervelende manier geschreven. Je gaat mee in de flow en de avonturen. Het wordt geen moment saai. Regelmatig schoot ik in de lach.

Er gebeurt veel en er zit ook zeker diepgang in het boek. Je leert Lana en ook Julien nog beter kennen en ze maken een mooie ontwikkeling door.
De extravagante, maar gevoelige Patrick sluit je ook in je hart. Hij is verliefd maar is het wel wederzijds? En wat is er toch met Mimi aan de hand...
Lana is blij haar vrienden weer te zien en verleent overal hand- en spandiensten.. De ideale manager toch..?
Alle losse eindjes komen aan het einde mooi bij elkaar.
Zeker, soms is het enigzins voorspelbaar, maar niet alles ging zoals ik vantevoren dacht. Ik zou graag es in dit flowerpower hotel logeren.
Een fijne feelgood!

Meer recensies van MarYan