Geweldig kijk - en doeboek

MarYan 29 april 2024
Het is meivakantie en dan heb je vast lekker veel tijd om te knutselen, én om materiaal te verzamelen. Misschien maak je nog een boswandeling, en vind je gekke takjes of mooie stukjes schors en wie weet liggen er veren.. Of je komt nog aan zee.. Ook in eigen tuin of een park kun je knutselmateriaal vinden. Maar beschadig niks! Neem alleen wat je op de grond ziet liggen. Thuis ligt er materiaal wat je kunt (her)gebruiken, zoals wcrollen, karton, crêpepapier, garen, bubbelplastic..
Met het Knalgoede knutsel boek van Yuval Zommer kom je op de leukste ideeën!
Sowieso zijn alle boeken van Yuval Zommer knalgoed! Het is al een feest om er doorheen te bladeren.
Dit boek is voor kinderen van alle leeftijden met veel fantasie.. Maak je eigen versie van maanmotten, kartoncactussen of maak een steendierfamilie, een regenboogvogel..
Alle ideeën zijn in 4 stappen te maken en dit wordt duidelijk beschreven. Ook zijn er leerzame weetjes toegevoegd én kun je op zoek naar de mieren in het boek.
Alle voorbeelden zien er fantastisch uit en de illustraties beeldschoon.. Alleen al als kijkboek is het fijn om te hebben. Ja, ik ben er heel enthousiast over
Het boek heeft een groot formaat, is kleurrijk en sprookjesachtig. Geïnspireerd door de natuur.
Laat jij je ook betoveren..?

Meer recensies van MarYan