Fijne roman!

Mieke Piersma 20 december 2019
Het verhaal over “de schoonmoeder”wordt geschreven in het heden en het verleden, vanuit twee personages Diana en Lucy
Diana is de schoonmoeder, die het beste met haar kinderen en aangetrouwde kinderen voor heeft, maar dit niet altijd zo wordt gezien.

Diana is een sterke persoonlijkheid en botst vaak met de mensen om haar heen. Haar beide kinderen, Ollie en Nettie, begrijpen haar beslissingen ook niet altijd.

Het verhaal met korte hoofdstukken is boeiend en lekker vlot geschreven. De personages zijn goed uitgewerkt en het plot is verrassend!
Ik raad dit boek aan vanwege alle thema’s die aan bod komen: familieverhoudingen, rouw en verdriet, liefde en ontrouw en het onverteerde verdriet van geen kinderen kunnen krijgen.
Dit alles maakt het een zeer interessant boek, die ik met plezier heb gelezen!

Meer recensies van Mieke Piersma