Recensie Oversteken

Mieke Piersma 23 oktober 2009
Deze reactie bevat spoilers, selecteer de tekst om de spoilers te lezen. Het boek sprak mij niet zo aan. Ik vond de eerste 70 bladzijden ronduit saai en kon niet goed in het verhaal komen en daardoor heb ik het boek vaak even weggelegd, wat uiteraard niet gebeurd als het boeiend is vanaf de eerste blz.
Naarmate het verhaal vorderde werd het wat interessanter en uiteindelijk heb ik het boek uitgelezen en dichtgeklapt met de wetenschap dat ik het nooit voor een tweede keer zou lezen. Nee...het verhaal was niet echt mijn ding. Bovendien heb ik nog nooit gehoord dat mensen die in coma liggen zo dromen als Tender deed ( en ik ken er een aantal die in coma hebben gelegen 0.a. mijn broer ) en dat maakt voor mij het verhaal ongeloofwaardig...helaas

Meer recensies van Mieke Piersma