Prachtig om hier de tijd voor te nemen

MindSpaLotusbloem 08 december 2019
De naam MaÏa komt in ons gezin in drie generaties voor en met een nichtje die Izabella heet was de keuze om dit boek te kopen snel gemaakt.
Niet alle lovende verhalen over deze reeks, juist de namen hebben mijn moeder en mij getriggerd.
Prachtig verhalend geschreven. Wel vond ik sommige delen erg traag maar dat maakte het ook weer mooi. Voor mij is dit geen boek/reeks om achter elkaar door te lezen. Juist vaak weg leggen en overdenken en meeleven met de karakters maakte dit een heerlijk boek.
Het enige grote nadeel is het formaat van het boek. Nóg een reden om niet lekker door te willen en kunnen lezen, mijn handen gingen pijn doen. Papier vind ik zelf iets fijner lezen maar voor dit soort reuzen raad ik een e boek aan.

Meer recensies van MindSpaLotusbloem