Tegen beter weten in uitgelezen

MindSpaLotusbloem 26 augustus 2023
De Hendrik Groen boeken waren niet altijd even vrolijk maar er gebeurde genoeg om het mooie, liefdevolle verhalen te maken. Dat is met dit boek niet het geval.
2 Bevriende bejaarde echtparen gaan overwinteren in Benidorm. Lekker Hollands dus niets mag geld kosten, op de vele alcoholische versnaperingen na.
Het eerste stel is snel tevreden en vermaakt zich prima. Ze hebben lol met elkaar en met de andere Nederlanders die ze ontmoeten.
Bij het andere stel Hannie en Joop is dat niet het geval. Ze vitten erop los en weten elkaar keer op keer te ergeren. Volgens een recensie is Hannie overal mopperig over. Om eerlijk te zijn vind ik beide personages verschrikkelijk. Hannie moppert en Joop doet erg zijn best haar te laten mopperen. Hij maakt nare opmerkingen en grapjes, flirt met een andere dame en negeert zijn vrouw waar mogelijk.

Gewoon echt geen leuk boek.
2 Sterren omdat het wel makkelijk weg las.

Meer recensies van MindSpaLotusbloem