“Nieuwe karakters, met het bekende sausje van Coppers, een thriller van de bovenste plank”

Moon Kager 13 oktober 2020
Je herkent de auteur aan de sfeer in het boek, heerlijk
Toni Coppers, ik ben groot fan van de Vlaamse schrijver die zich mag meten met de grote der aarden, is dan mijn persoonlijke mening he! De vlotte thrillers zijn meeslepend en de serie over Liese Meerhout heeft mijn hart al heel lang gestolen. Nu een Standalone? Of wellicht een nieuwe serie, over Alex Berger? Mmm, van mij mag het wel, want Alex Berger, Sara Cavini en Eric Machiels maken mij meteen erg nieuwsgierig naar hun verbintenis en hun verdriet, een zeer aangename kennismaking met een nieuwe hoofdpersonages, waar thrillerliefhebbers voor warm lopen. Coppers zal Coppers niet zijn als hij deze karakters op een trekkende manier aan je voorstelt. En ondanks dat het even wennen is andere personages van de hand van Coppers, overheerst de fijne schrijfstijl en proef je gewoon de auteur achter de karakters. De warmte, het vriendelijk en zijn doortastendheid
Dit smaakt zo naar meer !!!!!
Eenmaal gewend aan de bekende schrijfstijl maar de nieuwe hoofdkarakters zal je al snel beamen dat het weer als vanouds een echte Toni Coppers is, het is maar even wennen maar de Vlaamse topauteur geeft aan alles zijn eigen touche, de handtekening van Coppers is herkenbaar voor de fans van de thriller Koning. Mocht je nog niets hebben gelezen van de auteur dan is Val zeker aanrader om mee te starten, het verhaal heeft een mysterieuze swing, met romantiek, spanning en ook in Val maken de karakters weer het verhaal. Het smaakt naar meer, is er een nieuw duo/trio geboren met Alex, Sara en Eric ik hoop het want hun gezamenlijke pijn, kan groeien tot iets wat van de bladzijde zal springen... Een heerlijke combi, Coppers, Intrigerende karakters, de Vlaamse touche en Spanning waar je van begin tot eind van zal genieten. Val is een stap in een nieuwe richting? Een richting die ik graag blindelings zal volgen, vanaf nu staat Val hij in mijn Routeplanner!
Bedankt Toni, voor weer een heerlijke thriller.

Meer recensies van Moon Kager