Spannend tot het eind!

NannaBBB 19 oktober 2020
Ze is één van werelds meest populaire thriller schrijfsters, Karin Slaughter. Ze schrijft zo in de details dat je helemaal mee gaat in het verhaal en deze compleet onder je huid gaat zitten. Zo spannend!

Toen ik zag dat er weer een nieuw boek uit kwam kon ik niet wachten om naar de boekhandel te gaan. Ja, dat hoort er voor mij bij. Ik heb echt al haar boeken in de kast staan, dus ook de nieuwste gaat volgens eigen traditie op papier en haal ik bij de plaatselijke boekhandel. Het halen van dit boek is al een geluksmomentje op zich. Normaal gesproken lees ik het dan nog hetzelfde weekend uit, maar dit keer heb ik mijn boek bewaard tot de vakantie. Met een pot thee ernaast heb ik het boek in twee dagen uitgelezen. Zo graag wilde ik weten hoe dit zou aflopen. Twijfel je om dit boek te gaan lezen? Ik neem je graag mee in het verhaal zodat je zelf kan kiezen of dit boek ook iets voor jou is.

Wanneer Beckey na een ruzie gaat hardlopen in het bos wordt ze aangevallen en vermoord door een monster. Een verdachte wordt opgepakt en achter slot en grendel gezet. Als echter jaren later op precies dezelfde manier weer een jonge vrouw om het leven komt is de vraag of ze wel de juiste persoon hebben opgepakt.

Will Trent gaat samen met zijn vriendin Sara Linton en hun collega’s op zoek naar de moordenaar. Hiervoor moeten ze echter ook weer terug in de tijd wat zorgt voor de nodige herinneringen bij Sara. Terwijl de zoektocht loopt is de moordenaar al op jacht naar zijn volgende slachtoffer. Kunnen ze hem stoppen?

‘Verzwegen’ is het nieuwste boek van Karin Slaughter in de Will Trent serie. Zodra ik begon te lezen zat ik meteen helemaal in het verhaal. Je volgt hoe Will samen met zijn collega’s opzoek gaat naar de moordenaar van een jonge vrouw. Als blijkt dat Sara in het verleden betrokken is geweest bij het eerste slachtoffer leef je helemaal mee met Will die vecht tegen het verleden en strijd in het heden. De dader blijft tot het einde een raadsel waardoor je wel door moet lezen. De tot in detail beschreven daden maken dat het helemaal onder je huid gaat zitten. Zoveel gruwel en zo spannend tot het einde.

Weer een echte topper van Karin Slaughter.

Meer recensies van NannaBBB